Fete des Limosines 2015, Geertruidenberg 7 juni

Organisatie van meetings en andere activiteiten
AlbertP
Ouderling

Bericht door AlbertP » di jun 09, 2015 2:16 am

Voor een gewone zondag ochtend zou ik niet vroeg op gaan staan, maarrrr... ik had toegezegd naar G.berg te komen.
En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen.Om half 9 stond de Saf te douchen in een wasstraat en kwam er glanzend als een biljartbal weer uit.
Enfin, even voor 10;00uur reed ik door de 2 poorten naar de markt.
Het was nog rustig en een plaats werd mij aangewezen.
Gelijk toch even een extra plaats ruimte gereserveerd want Jack moest toch ook een mooi plaatsje hebben.
Hij kwam even later aangereden en opvallend was dat hij een puffende achterdemper had :oops: :oops: :cry: :cry:
Het was die ochtend wel wat fris maar dat namen we op de koop toe, en gaande weg kwam de zon erdoor en bleef de verdere dag schijnen.
Op een gegeven moment kwam er een wel héél bekend persoon aangelopen..... het was de vorige eigenaar van mijn Safrane.
Dát was nog eens een leuke verrassing, zowel voor hem om zijn schitterende Saf weer terug te zien, alsook voor mij om de Saf aan hem te laten zien in welke toestand hij nog steeds is :wink: :wink: :wink:
Die dag was het een feest om oude bekende en nieuwe mensen te spreken en de vele Limousines te zien uit het franse fabrikanten land....
Gelukkig was Jack welwillend om even de stationair regelaar te wisselen en konden daarna de Concours dans Joure rijden.
Om 15;00uur moest ik vertrekken en aanschuiven aan een BBQ, dus na afscheid te hebben genomen, kon ik het G.berg met een wel heel fijn gevoel verlaten.
Bedankt voor allen die deze dag tot een prachtige dag hebben gemaakt !!!

Afbeelding

Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/228.000Km vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 211.000Km 3e aut bak

Plaats reactie