Te koop gespot!

Renault Safrane's of onderdelen daarvan
Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Te koop gespot!

Bericht door digitalpunk » ma sep 19, 2011 10:39 am

Renault Safrane 2.0 RTE uit 1998 met 185.000 op de klok.
Linkje naar Marktplaats
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » ma sep 19, 2011 10:57 am

Ook leuk voor onderdeeltjes?
V6 24V uit 1996
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
AS1 (Anne)
Administrator
Berichten: 3540
Lid geworden op: za mar 24, 2007 12:25 pm
Locatie: België

Bericht door AS1 (Anne) » ma sep 19, 2011 11:48 am

digitalpunk schreef:Ook leuk voor onderdeeltjes?
V6 24V uit 1996
dit is nog de oude V6 12V. Die zou ik trouwens liever hebben. Gaat niet stuk. :)
1989 R25 V6 Injection aut. LPG
1993 Clio 1.4 RN

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » ma sep 19, 2011 12:04 pm

Was me nog niet eens opgevallen :wink:
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Renaultootje
Berichten: 152
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 8:49 pm
Locatie: Barneveld

Bericht door Renaultootje » ma sep 19, 2011 10:55 pm

AS1 schreef:
digitalpunk schreef:Ook leuk voor onderdeeltjes?
V6 24V uit 1996
dit is nog de oude V6 12V. Die zou ik trouwens liever hebben. Gaat niet stuk. :)
Gaat niet stuk ?????

[Citaat]
DEZE AUTO IS WEGENS KAPOTTE AUTOMAATBAK IN ONDERDELEN TE KOOP
[Einde Citaat]
Renault 2.0 RXE automaat '98 LPG-VGI
95K -> 310K

Shamrock
Berichten: 1299
Lid geworden op: do okt 14, 2004 11:24 am

Bericht door Shamrock » di sep 20, 2011 5:55 am

AS1 schreef:
digitalpunk schreef:Ook leuk voor onderdeeltjes?
V6 24V uit 1996
dit is nog de oude V6 12V. Die zou ik trouwens liever hebben. Gaat niet stuk. :)
Nou, AS1, daar moet ik je helaas tegenspreken. Ook deze types zijn niet echt betrouwbaar. Mijn ex-schoonzoon had er een en dat was ook het ene probleem na het andere. Uiteindelijk hebben we hem gesloopt en in onderdelen verkocht, omdat de automaatbak kaduuk was. Ik denk zelf dat de 2.5 en de 2.0 de degelijkste Safranes zijn. Waarbij ikzelf zou kiezen voor de 2.5. Bij de 2.0 heb ik hetzelfde gevoel als bij mijn Audi A6: een te grote auto voor dat motortje :wink:

Gebruikersavatar
AS1 (Anne)
Administrator
Berichten: 3540
Lid geworden op: za mar 24, 2007 12:25 pm
Locatie: België

Bericht door AS1 (Anne) » di sep 20, 2011 7:42 am

haha :lol:. Ik bedoelde alleen de motor, niet het automaatgebakje.
1989 R25 V6 Injection aut. LPG
1993 Clio 1.4 RN

WillemS
Berichten: 2339
Lid geworden op: do jan 18, 2007 1:51 pm
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS » di sep 20, 2011 10:26 am

Quote: Ik denk zelf dat de 2.5 en de 2.0 de degelijkste Safranes zijn. Waarbij ikzelf zou kiezen voor de 2.5. Bij de 2.0 heb ik hetzelfde gevoel als bij mijn Audi A6: een te grote auto voor dat motortje :wink:[/quote]

Een verhouding van 1:10(pk's:kg) werd vroeger al als sportief ervaren, dus bij automaten de 2.5 =168/1510 en de 2.0= 138/1465, toch niet zo gek vind ik.
Beiden kunnen heel goed meekomen in het huidige verkeer, waarbij opgemerkt dat de eind overbrenging bij de 2.0 iets kleiner is dan bij de 2.5 waardoor het verschil nog kleiner wordt.
Chrit als je op de komende meeting van de Saf's bent mag je wel eens in mijn 2.0 rijden hoor.
mvg
WillemS
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » di sep 20, 2011 11:23 am

digitalpunk schreef:Ook leuk voor onderdeeltjes?
V6 24V uit 1996
Telefonisch contact gehad met de eigenaar.
De gehele auto mag mee voor 500 euro.
Ik vroeg hem wat ik kwijt zou zijn voor de volgende onderdelen:

Complete achterklep: 75 euro
Complete achterbumper: 75 euro
Beide koplampunits: 70 euro
Airbag stuurwiel: 50 euro.

Ik heb de vriendelijke meneer 400 euro geboden voor de gehele auto, met het idee om 'm misschien bij een niet nader te noemen forumlid te stallen en dat we 'm met z'n allen zouden gaan plunderen onder het mom "hij staat nu toch maar weg te rotten".
Dat ging er helaas niet in bij meneer en hij was van mening dat de auto meer dan dat waard was.

Hoe dan ook, de automaat (het enige onderdeel van substantiële waarde) is dus defect en de hele auto mag voor 500 euro opgehaald worden.
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » do nov 24, 2011 8:35 pm

Renault Safrane 2.2 I 5drs. Manoir NU 599,- ! bj 1994)

Op het oog keurig uitziende Ph1 met 169.569km op de klok.

Link naar Marktplaats

Afbeelding
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » do nov 24, 2011 8:46 pm

"Renault Safrane 2.5 rxt zeer mooi en goed."

Link naar Marktplaats

Afbeelding

Leuk detail, een foto van het interieur van een Laguna ertussen verstopt!
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » do nov 24, 2011 9:24 pm

Deze blinkt toch wel lekker hoor 8)

Afbeelding
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » do nov 24, 2011 9:28 pm

Een 2.5 FULL OPTIONS;

MET XENON inclusief 1 koplampsproeier :roll:
Geen automaat, geen navigatie

Afbeelding

MET cruise control en carkit voorbereiding en leer als ik het goed zie:

Afbeelding
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Gebruikersavatar
Jack de zeeuw
Berichten: 2360
Lid geworden op: di jan 12, 2010 9:01 pm
Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen

Bericht door Jack de zeeuw » vr nov 25, 2011 8:07 pm

digitalpunk schreef:Renault Safrane 2.2 I 5drs. Manoir NU 599,- ! bj 1994)

Op het oog keurig uitziende Ph1 met 169.569km op de klok.

Link naar Marktplaats

Afbeelding
Deze is reeds verkocht :?:
Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 018: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 018: 209
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm

Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: wo mar 02, 2011 1:24 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk » ma nov 28, 2011 4:57 pm

Hij zag er op de foto ook wel erg netjes uit!
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit

Plaats reactie